شهرداری فامنین

Welcome Famenin City

جلسه آقای مهندس سلیمی شهردار فامنین با جناب آقای مهندس جمور دبیر محترم ستاد بازآفرینی کشور

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

جلسه آقای مهندس سلیمی شهردار فامنین با جناب آقای مهندس جمور دبیر محترم ستاد بازآفرینی کشور

 

روز چهارشنبه مورخ ۶/۴/۹۷

در پی بازدیدهای دکتر عشایری معاونت محترم وزارت راه و شهرسازی از استان همدان ، دکتر حاجی بابایی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از شهر فامنین و تمجید جناب آقای استاندار و مجموعه جلسه ستاد بازآفرینی استان در هفته گذشته از فعالیت های صورت گرفته در شهر فامنین بویژه در محلات هدف بازآفرینی همچون محله علی آباد و ...
دیداری بین دبیر محترم ستاد بازآفرینی کشور و شهردار فامنین در محل این ستاد در تهران برگزار گردید.

با توجه به ضرورت توجهاتی که از قبل می بایست در تهیه طرح های جذب اعتبارات در محلات مذکور می شد ، دبیر محترم ستاد بر این نکته اساسی تاکید نمودند باید در اسرع وقت طرح های بازآفرینی شهر تصویب و از طریق استان به وزارت راه و شهرسازی ارسال گردد تا امکان تامین اعتبار آن از طریق کشوری میسر گردد.

 قابل ذکر است در سال ۱۳۹۷ ، ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار علاوه بر اعتبارات رایج دستگاه های دولتی (تملک دارایی سرمایه ای) جهت بهبود اوضاع بافت های فرسوده کشور در نظر گرفته شده است که شهرهایی که مطالعات آنها در سال های قبل انجام ، تصویب و برای ستاد کشوری ارسال شده است در اولویت جذب آن قرار دارند.

 شهردار فامنین ضمن تشکر از الطاف مجموعه دولت ،جناب آقای دکتر عشایری ، استاندار محترم و نمایندگان محترم مجلس نسبت به شهر فامنین ، تاکید کردند باید عقب ماندگی های گذشته را جبران کنیم و امیدوارم با مدیریت فرماندار محترم و همکاری دستگاه های محترم دولتی شهرستان بتوانیم به سرعت طرح های مصوب شده بازآفرینی را برای ستاد کشوری ارسال کنیم.

 شهردار فامنین از جناب آقای مهندس جمور دبیر محترم ستاد بازآفرینی کشوز جهت حضور در یکی از جلسات ستاد شهرستان فامنین دعوت نمودند و مقرر شد ایشان با هماهنگی ستاد استانی در شهر عزیزمان حضور پیدا کنند.