شهرداری فامنین

Welcome Famenin City

دیدار شورا و شهردار فامنین با دکتر حاجی بابایی

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

‍ دکتر حاجی_بابایی(نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی) :

میزبان‌شهردار و شورای شهر #فامنین در مجلس شورای اسلامی/ #فامنین سرشار از #ظرفیت های #توسعه است.

? دکتر #حاجی_بابایی گفت؛در جلسه هماهنگی شهردار و شورای شهر ، #فامنین که درسالن کمیسیون های مجلس شورای اسلامی تشکیل شد،در خصوص اهم مسائل ،مشکلات و فرصتهای توسعه فامنین بحث و گفتگو شد.

?وی به موقعیت جغرافیایی #فامنین اشاره کرد و گفت: #فامنین به عنوان گلوگاه اتصال استان همدان به بزرگراه همدان-تهران فرصت بسیار مناسبی برای #توسعه دارد

?نماینده مردم همدان،اشاره کرد، #راه_آهن_تهران-همدان و #احداث_ایستگاه #فامنین و اتصال آزاد راه ملایر به آزاد راه همدان ساوه از محورهای دیگر مطرح شده در این نشست بود،که تصریح شد موضوع به صورت ویژه پیگیری و در چندین جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین مطرح بر تسریع آن تاکید شده است.

?دکتر #حاجی_بابایی،به مشکلات ناشی از نبودن سیستم دفع فاضلاب اشاره کرد و گفت،تسریع در ایجاد شبکه فاضلاب شهرستان و #احیای_بافت_فرسوده شهر نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد در این خصوص گزارش پیشرفت کار ارائه شود.

?وی بیان داشت،احداث مجتمع خدماتی و رفاهی در کنار آزاد راه تهران-همدان به منظور رفاه حال #مسافران و #جذب_گردشگران،احداث میدان وحدت اسلامی، نصب خود پرداز بانک ملی در ماماهان و تجرک نیز محور گفتگوی در این نشست قرار گرفت.

?عضو کمیسیون برنامه و محاسبات مجلس در خصوص لزوم تامین #ماشین آلات مورد نیاز شهرداری #فامنین و پیگیری از سوی #وزارت_کشور نکاتی را بیان نمود.

وی افزود:: جذب #سرمایه گذاران #داخلی و #خارجی و تمرکز روی #منطقه_ویژه _اقتصادی شهرستان #فامنین را با پیشرفت شگرفی مواجه می کند که این خود مستلزم پرسه عظیم زمانی است.

?نماینده مردم همدان و فامنین اظهار داشت،در مطالعه #فرصتهای_تولید و#اشتغال باید در منطقه صورت بگیرد تا بتوان با برنامه راهبردی چالش های موجود را با توجه به موقعیت استراتژیک #فامنین و قرار گرفتن در محور مواصلاتی چند شهرستان استان همدان،نزدیکی به مرکز،پروژه های ملی بر اساس #برنامه های_فرادستی مانند #برنامه_ششم را مرتفع نمود.

?وی افزود:با توجه به #کمبود_شدید_آب در منطقه و بافت #کشاورزی آن و تاثیر این مقوله در پیشگیری از مهاجرتهای اجباری مردم #فامنین موضوع در اولویت کار مسئولین استان و شهرستان قرار دارد.

?#حاجی_بابایی؛لزوم استفاده از همه فرصتها و #پتانسیل های موجود در افزایش #اعتماد مردمی و #خدمات صادقانه را در این جلسه مورد تاکید قرار داد.