شهرداری فامنین

Welcome Famenin City

1400/07/01

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

♦️مهندس حمید محبی شهردار فامنین شد

🔹پس از بررسی ده گزینه که کاندیدای شهرداری فامنین بودند با نظر اکثریت اعضای شورای شهر فامنین، حمید محبی به عنوان شهردار فامنین برگزیده شد.

💢رئیس شورای اسلامی شهر فامنین در این باره گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف اصلی شورای شهر انتخاب شهردار است، اعضای شورای شهر فامنین قبل از معارفه رسمی و بلافاصله بعد از اعلان نتایج انتخابات، بررسی ، تحقیق و رایزنی جهت انتخاب شهردار را آغاز کردند.
حسین چهره آزاد بیان کرد : در این خصوص با ده نفر از افراد متخصص بومی و غیربومی رایزنی صورت پذیرفت و برنامه کاری و سوابق آنان مورد بررسی قرار گرفت و در مرحله نهایی با سه نفر از این عزیزان مصاحبه حضوری انجام شد و در نهایت ،با لحاظ شاخص های مورد نظر شورا از جمله: تخصص، تعهد، حسن سابقه ،علم به کار، مردمی بودن، شفافیت ،مدیریت قوی و همچنین پتانسیل ها و چالشهای پیش روی شهرداری فامنین با نظر اکثریت اعضا، آقای مهندس حمید محبی به عنوان شهردار فامنین برگزیده و در اولین روزهای کاری شورای ششم جهت انجام مراحل تایید به استانداری همدان معرفی گردید.
وی با بیان اینکه جهت تصدی پست شهردار ،طبق قانون سابقه پنج ساله مدیریت لازم است افزود: شاخص های مورد نیاز جهت موفقیت یک شهردار اشرافیت به مباحث، ضوابط، قوانین و محیط حاکم به شهرداری و همچنین تخصص ، تحصیلات مرتبط و تجربه کافی در این بخش است که مهندس محبی دارای این شرایط بود.

💢حمید محبی متولد ۱۳۵۲ و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران است.
وی با دو دهه تجربه در مدیریت شهری در سمت هایی همچون شهردار لالجین ، شهردار دمق و ناظر عالی بنیاد مسکن شهرستان رزن فعالیت داشته است.
مهندس پایه یک سازمان نظام مهندسی ، کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان،عضویت در شهرهای صلح جهان و شهرهای تاب آور،عضویت در هیئت موسس دانشگاه پیام نور سرد رود، عضویت در شوراهای سازمان همیاری های شهرداری های استان همدان،عضویت در شهرهای جهانی صنایع دستی و دبیر شهر جهانی سفال لالجین از دیگر سوابق وی است.

💢آیین معارفه شهردار جدید روز شنبه سوم مهرماه در محل سالن جلسات شهرداری برگزار خواهد شد.

روابط عمومی شهرداری فامنین