شهرداری فامنین

Welcome Famenin City

1400/06/27

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

پیام مهندس لطیفی سرپرست شهرداری در خصوص حفاری خیابان شهید مفتح


با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همشهریان فهیم و عزیز شهرمان به اطلاع می رساند پیرو عملیات اجرایی حفاری کانال فاضلاب شهری توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان فامنین واقع در خیابان شهید مفتح نظر مردم شریف و نجیب بخصوص ساکنین و کسبه خیابان مذکور را به مطالب ذیل معطوف می دارم.
1- پیرو قرارداد منعقده با شرکت آب و فاضلاب کلیه اقدامات لازم از جمله اجرای عملیات حفاری، شمع کوبی، خاکریزی، کمپکت، آزمایشات مکانیک خاک ، جمع آوری خاک مازاد، نظافت، آب پاشی به منظور جلوگیری از گرد و خاک و ... تا زمان تحویل پروژه بر اساس نتیجه آزمایشات استاندارد بعهده شرکت فوق بود.
2- نظر به طولانی بودن زمان اعلام نتایج آزمایشات و با توجه به محدودیتهای شرکت آب و فاضلاب و نیز جلسه ای که در مورخه 1400،6،23 با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب شهرستان برگزار گردید مقرر شد شهرداری نسبت به تنظیم و نهایی نمودن صورتجلسه تحویل اقدام نماید.
3- با عنایت به تحویل پروژه در تاریخ 1400،6،25به این شهرداری، انشالله از روز یکشنبه مورخ 1400،6،28 نسبت به برداشت خاک مازاد و رویه اقدام و سپس عملیات بیس و ساب بیس ریزی انجام خواهد شد لازم به ذکر می باشد عملیات آسفالت ریزی بدلیل عمق حفاری زیاد(حدود 5 متر) و نشست زیاد در برنامه امسال قرار ندارد.
4- لازم می دانم از بابت تاخیر سه روز در شروع عملیات از زمان تحویل (1400،6،25) تا شروع عملیات (1400،6،27) پوزش خود را اعلام نمایم .
5- با عنایت به شائبه ایجاد شده در خصوص اینکه شهرداری مبلغ یک میلیارد تومان هزینه حفاری از آب و فاضلاب دریافت نموده است به اطلاع می رساند تا این تاریخ مبلغی به حساب شهرداری واریز نگردیده است که مراتب به اطلاع شهروندان اعلام می گردد.
در پایان از شهروندان عزیز بخاطر همکاری، صبر و بردباری در طول مدت اجرای پروژه صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و آرزوی بهترین امکانات شهری را برای مردم صبور و قدردان دارم.

حمید لطیفی
سرپرست شهرداری فامنین