صفحه اصلي > اخبار ویژه / جلسات شورا > دیدار اعضای شورای شهر و شهردار با فرمانده سپاه ناحیه فامنین به مناسبت هفته بسیج

دیدار اعضای شورای شهر و شهردار با فرمانده سپاه ناحیه فامنین به مناسبت هفته بسیج


11 دی 1348, 03:30. نويسنده: Shahrdar-famenin

دیدار اعضای شورای شهر و شهردار با فرمانده سپاه ناحیه فامنین به مناسبت هفته بسیج

 

 

 

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با فرمانده سپاه ناحیه فامنین دیدار و گفت‌وگو کردند. در این نشست، ضمن تجلیل از نقش بسیج در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم، بر ضرورت همکاری‌های مشترک در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی تأکید شد.

فرمانده سپاه نیز با اشاره به ظرفیت‌های مردمی بسیج، آمادگی این نهاد برای مشارکت در برنامه‌های شهری، به‌ویژه در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی را اعلام کرد.

در پایان این دیدار، طرفین بر استمرار ارتباط و هم‌افزایی برای ارتقای سطح خدمات شهری و تقویت روحیه ایثار و همبستگی در جامعه تأکید کردند.



بازگشت