شهرداری فامنین

Welcome Famenin City

عملکرد شهرداری در نیمه اول آبان 1397

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

عملکرد شهرداری در نیمه اول ابان 1397

همایش ملی قیر و آسفالت کشور با حضور دکتر نصرتی معاون محترم سازمان شهرداری ها ، شهرداران منتخب سراسر کشور ، مدیران وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی در محل هتل پارسیان آزادی تهران برگزار گردید. شهردار فامنین به همراه شهرداران نهاوند و مریانج به نمایندگی از شهرداران استان همدان در این اجلاس ملی شرکت نموده و معضلات مبتلا به شهرداری های استان را مطرح نمودند.
مهندس سلیمی شهردار فامنین طی سخنانی در محل سالن اصلی اجلاس ، با ذکر این نکته که افزایش سرسام آور قیمت قیر و وکیوم باتوم موجب بروز مشکلات جدی برای شهرداری های کشور جهت انجام وظایف ذاتی خود در آسفالت معابر شده است به مسوولین امر پیشنهاد داد ، با حذف واسطه ها ،قیر و وکیوم باتوم که خوراک اصلی تهیه قیر است به صورت مستقیم و از طریق بورس در اختیار پیمانکاران شهرداری ها قرار گیرد
در حاشیه این اجلاس مهندس سلیمی با جناب آقای مهندس شیخی مدیر عامل شرکت دژپا یکی از تولید کنندگان اصلی تولید قیر کشور دیدار و گفتگو کرد . 

شهردار فامنین در خصوص این دیدار گفت با توجه به اینکه اصالت آقای مهندس شیخی روستای جیحون آباد در مجاورت فامنین است ایشان به منطقه فامنین و پیمانکاران آن در سطح کشور به صورت ویژه توجه خواهند نمود .
علیرغم مشکلات بی سابقه پیش آمده در خصوص تهیه قیر ، شهرداری فامنین با تلاش های بی وقفه ۲۶۰ تن قیر را تهیه و به کارخانه آسفالت طرف قرارداد خود تحویل نموده است و قرارداد اجرای ۸۰۰۰ تن آسفالت در سطح معابر شهر را منعقد نموده است. شهردار فامنین به شهروندان فامنینی مژده داد که بزودی شاهد آسفالته شدن سطح وسیعی از معابر خاکی شهر خواهیم بود .

  

-----------------------------------------------------------------------------------

پارک نواری ورودی شهر ،جنب میدان امام رضا (ع) در مساحتی بالغ بر 7800 متر مربع با اعتبار پنج میلیارد ریال توسط شهرداری فامنین در حال احداث می باشد .در این پارک 30 عدد غرفه چوبی جهت عرضه محصولات محلی و....در نظر گرفته شده است .از دیگر فضاهایی که در این پارک پیش بینی شده است می توان به پیست دوچرخه سواری ، فضای بازی کودکان ،ست ورزشی ، آلاچیق ، و سکوهای خانوادگی ، نمازخانه و سرویس بهداشتی اشاره کرد. لازم به ذکر است ساخت پارک در این محل جلوه زیبایی به ورودی شهر بخشیده و همچنین محلی برای استراحت و خدمات رسانی به مسافران می باشد .

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------

رسیدگی به مشکل ارباب رجوع های شهرداری توسط شهردار و شورای شهر در واحد میز خدمت شهرداری

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------


آسفالت عقب نشینی سه راه کوچه شهید نظری و ترمیم آسفالت کوچه آفتاب

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

جدولگذاری ورودی خیابان مهر به منظور هدایت آبهای سطحی

 -----------------------------------------------------------------------------------

جدولگذاری و زیر سازی کوچه قنبری و منشعب در ماماهان

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------


هدایت آبهای سطحی قسمت جنوبی دکتر یحیی دولتی